Et flott skogsområde er også en del av lekeplassen.

Barnehagens satsningsområder : Natur-Kunst og Kultur . Vår visjon : "En god start på livet" Våre verdier: Kompetanse- vennskap- mestring - glede Inspirert av Reggio Emilia barnehagenes filosofi

Velkommen til Aker Solutions MMO sin flotte barnehage på Sandsli i Bergen. Barnehagen
ligger i et nydelig skogsområde med svært gode muligheter for varierte
naturopplevelser og fysisk aktivitet, både på lekeplassen og i området rundt barnehagen. Vi har grillhytte, lekested og gapahuk i skogen. Vi benytter også gymsalen til Aker.

Rekruttering til realfag starter i barnehagen og Akrobaten barnehage har mottatt "Mattemeisen" fra Tekna.

Vi har stabile og engasjerte ansatte med bred erfaring og høy kompetanse.

Vår pedagogiske plattform er inspirert av Reggio Emilia
barnehagenes filosofi og i vårt arbeid gjør vi blant annet bruk av pedagogisk
dokumentasjon. Pedagogisk dokumentasjon bruker vi som et verktøy for å
synliggjøre og utvikle vårt arbeid. Vi ønsker å være en utadrettet barnehage, en
barnehage i endring og utvikling.

Barnehagen har vært Kompetansebarnehage innenfor "Den Kulturelle Bæremeisen" til
Bergen Kommune (et prosjekt om kunst og kulturformidling til barn)

I hovedprosjektene våre samarbeider vi med ulike typer kunstnere og vi holder utstillinger.

Åpningstid: Kl.07.00-17.00

Plasstype: Heldagsplass

Fire avdelinger med ca. 60 barn i alderen 0-6 år og 15 ansatte.

Vi er en bedriftsbarnehage for Aker Solutions MMO, men andre er også velkommen til å søke barnehageplass hos oss.