FARGERIKE- Kunstprosjekt med kunstner Marta Rostecka

Denne høsten har storbarnsavdelingene våre vært så heldige og hatt besøk av kunstner og kunstlærer innen visuell kunst Marta Rostecka.

Et kunstprosjekt i regi av Bergen kommune og "Den Kulturelle Bæremeisen"                                        Barna har fått prøvd ut ulike teknikker og materialer. Det umulige har blitt mulig og kreativiteten har blomstret. Torsdag 14.12 kunne vi endelig vise fram den flotte utstillingen. Da hadde vi "Vernissage/Kunstutstilling" og barna sang, det ble gaveoverrekkelse, den røde snoren ble klippet, og selvsagt ble det servert "champagne" og pepperkaker til alle.                                                                    (Bildet viser deler av den store utstillingen vår.)